Baton proteinowy;

Sprawdź swoją kondycję

 

W tym miesiącu postaw na aktywność – weź ze sobą  Batonik proteinowy.

 

 

 Baton proteinowy;

Sprawdź swoją kondycję

W tym miesiącu postaw na aktywność – weź ze sobą  Batonik proteinowy.

 

 

Wraz z przyjściem wiosny możesz poczuć przypływ energii i chęci do ćwiczeń. Wyższa temperatura, możliwość wyjścia na zewnątrz, przyjemna pogoda i wiosenne kwiaty motywują niektórych do aktywności. 

Osoby, które więcej czasu spędziły na kanapie niż w siłowni, powinne być wobec siebie cierpliwe i wyrozumiałe. Pierwsze zmiany mogą być zauważalne dopiero po dwóch miesiącach regularnych ćwiczeń – nie trać motywacji i nie przerywaj ćwiczeń już w pierwszych tygodniach. Pamiętaj, aby co pewien czas mierzyć swoją wydajność – to pozwoli Ci dostrzec postępy.

 

Wraz z przyjściem wiosny możesz poczuć przypływ energii i chęci do ćwiczeń. Wyższa temperatura, możliwość wyjścia na zewnątrz, przyjemna pogoda i wiosenne kwiaty motywują niektórych do aktywności. 

Osoby, które więcej czasu spędziły na kanapie niż w siłowni, powinne być wobec siebie cierpliwe i wyrozumiałe. Pierwsze zmiany mogą być zauważalne dopiero po dwóch miesiącach regularnych ćwiczeń – nie trać motywacji i nie przerywaj ćwiczeń już w pierwszych tygodniach. Pamiętaj, aby co pewien czas mierzyć swoją wydajność – to pozwoli Ci dostrzec postępy.

 

Oto podstawowe ćwiczenia pozwalające ocenić kondycję:

 

Oto podstawowe ćwiczenia pozwalające ocenić kondycję:

Marsz/spacer na dystansie półtora kilometra (układ sercowo-naczyniowy) – Aby ocenić swoją kondycję, zmierz czas, w jakim pokonujesz półtora kilometra marszem lub biegiem. Podczas następnego testu, na przykład po dwóch tygodniach treningu, czas powinien być krótszy.

 

Marsz/spacer na dystansie półtora kilometra (układ sercowo-naczyniowy) – Aby ocenić swoją kondycję, zmierz czas, w jakim pokonujesz półtora kilometra marszem lub biegiem. Podczas następnego testu, na przykład po dwóch tygodniach treningu, czas powinien być krótszy.

 

Pompki (wytrzymałość górnych partii ciała) – angażują różne partie mięśni, m.in. pleców, barków oraz trójgłowe ramion, co pozwala trafnie ocenić wytrzymałość. Ustaw się w odpowiedniej pozycji (jeśli masz złą kondycję, oprzyj się na kolanach) i zrób bez przerwy tyle pompek, ile potrafisz.

 

Pompki (wytrzymałość górnych partii ciała) – angażują różne partie mięśni, m.in. pleców, barków oraz trójgłowe ramion, co pozwala trafnie ocenić wytrzymałość. Ustaw się w odpowiedniej pozycji (jeśli masz złą kondycję, oprzyj się na kolanach) i zrób bez przerwy tyle pompek, ile potrafisz.

 

Deska (plank) (wytrzymałość całego ciała) – doskonały sposób, aby określić wytrzymałość najważniejszych partii mięśniowych. Ustaw się w pozycji podobnej do tej, od której rozpoczyna się robienie pompek, ale połóż łokcie i przedramiona na podłodze. Twoje ciało od pięt do głowy powinno tworzyć prostą linię. Zmierz, przez jak długi czas możesz wytrzymać w tej pozycji.

Ćwiczenia to nie jedyny czynnik wpływający na zdrowie i pozwalający osiągnąć związane z nim cele: dieta również jest niezwykle ważna. Podczas ćwiczeń Twoje ciało potrzebuje energii, więc przed i po treningu zjedz coś bogatego w proteiny.

 

Deska (plank) (wytrzymałość całego ciała) – doskonały sposób, aby określić wytrzymałość najważniejszych partii mięśniowych. Ustaw się w pozycji podobnej do tej, od której rozpoczyna się robienie pompek, ale połóż łokcie i przedramiona na podłodze. Twoje ciało od pięt do głowy powinno tworzyć prostą linię. Zmierz, przez jak długi czas możesz wytrzymać w tej pozycji.

Ćwiczenia to nie jedyny czynnik wpływający na zdrowie i pozwalający osiągnąć związane z nim cele: dieta również jest niezwykle ważna. Podczas ćwiczeń Twoje ciało potrzebuje energii, więc przed i po treningu zjedz coś bogatego w proteiny.

 

Poręczna porcja energii

Baton proteinowy możesz mieć zawsze przy sobie, aby zjeść go przed lub po treningu. Jeden Baton proteinowy zawiera 32% protein, dostarcza wybranych witamin z grupy B, jest bogaty w błonnik i posiada niewiele cukru. Dostępne w dwóch pysznych smakach (czekoladowym i karmelowo-waniliowym) wspomagają regenerację mięśni.

 

Poręczna porcja energii

Baton proteinowy możesz mieć zawsze przy sobie, aby zjeść go przed lub po treningu. Jeden Baton proteinowy zawiera 32% protein, dostarcza wybranych witamin z grupy B, jest bogaty w błonnik i posiada niewiele cukru. Dostępne w dwóch pysznych smakach (czekoladowym i karmelowo-waniliowym) wspomagają regenerację mięśni.

Wykorzystaj piękną wiosenną pogodę i wyjdź poćwiczyć na zewnątrz. Dzięki motywacji i zbilansowanej diecie szybko zauważysz rezultaty.

Baton proteinowy

Gdy chcesz zenergetyzować aktywny styl swojego życia; Po treningu, między posiłkami lub w drodze sięgnij po lekki, smaczny batonik proteinowy. To pyszny sposób na uzupełnienie brakujących składników odżywczych!
Batonik proteinowy dostarcza: 32% białka, wyselekcjonowane witaminy z grupy B, dużą ilość błonnika i niewiele cukru. Jego unikalna formuła bogata w wysokiej jakości składniki gwarantuje wspaniały smak!

Batonik proteinowy można spożywać pomiędzy posiłkami lub w ruchu, np. kiedy uprawiasz sporty. Najlepiej jest go spożyć w ciągu godziny od zakończenia treningu. W ramach zdrowej diety zalecane jest spożycie maksymalnie dwóch Batoników proteinowych dziennie. Większa ilość nie jest zalecana. Białko i błonnik powinny pochodzić z różnego rodzaju produktów spożywczych.

Dla osób dorosłych i dzieci w wieku 4 lat i starszych:
• które prowadzą aktywny styl życia,
• które uprawiają sporty,
• które muszą połączyć życie zawodowe z aktywnym życiem prywatnym,
• które dbają o dobrą kondycję,
• które stosują zdrowy sposób odżywiania,
• które są w ciągłym ruchu.

Wykorzystaj piękną wiosenną pogodę i wyjdź poćwiczyć na zewnątrz. Dzięki motywacji i zbilansowanej diecie szybko zauważysz rezultaty.

Baton proteinowy

Gdy chcesz zenergetyzować aktywny styl swojego życia; Po treningu, między posiłkami lub w drodze sięgnij po lekki, smaczny batonik proteinowy. To pyszny sposób na uzupełnienie brakujących składników odżywczych!
Batonik proteinowy dostarcza: 32% białka, wyselekcjonowane witaminy z grupy B, dużą ilość błonnika i niewiele cukru. Jego unikalna formuła bogata w wysokiej jakości składniki gwarantuje wspaniały smak!

Batonik proteinowy można spożywać pomiędzy posiłkami lub w ruchu, np. kiedy uprawiasz sporty. Najlepiej jest go spożyć w ciągu godziny od zakończenia treningu. W ramach zdrowej diety zalecane jest spożycie maksymalnie dwóch Batoników proteinowych dziennie. Większa ilość nie jest zalecana. Białko i błonnik powinny pochodzić z różnego rodzaju produktów spożywczych.

Dla osób dorosłych i dzieci w wieku 4 lat i starszych:
• które prowadzą aktywny styl życia,
• które uprawiają sporty,
• które muszą połączyć życie zawodowe z aktywnym życiem prywatnym,
• które dbają o dobrą kondycję,
• które stosują zdrowy sposób odżywiania,
• które są w ciągłym ruchu.

 Tymczasem 🙂 

Życzę Ci Aby Każdy Dzień Był Udany

baton proteinowy

 

 

Inne ciekawe artykuły:

  1. Najlepsze białko – Ile więc go potrzebujesz?
  2. Witamina b complex ochrona przed stresem.
  3. Opaska monitorująca aktywność

 

 

PPS: Wiesz, że jestem olbrzymie wdzięczny za każdy komentarz,
każdą łapkę w górę, a na widok udostępnienia
to już w ogóle szaleję z radości?
Wiesz, prawda?
🙂

 Tymczasem 🙂 

Życzę Ci Aby Każdy Dzień Był Udany

baton proteinowy

 

 

Inne ciekawe artykuły:

  1. Najlepsze białko – Ile więc go potrzebujesz?
  2. Witamina b complex ochrona przed stresem.
  3. Opaska monitorująca aktywność

PPS: Wiesz, że jestem olbrzymie wdzięczny za każdy komentarz,
każdą łapkę w górę, a na widok udostępnienia
to już w ogóle szaleję z radości?
Wiesz, prawda?
🙂

About Stanisław Poluga

Cześć! Nazywam się Stanisław Poluga. Kiedy po latach zdecydowałem się na rozpoczęcie przygody z marketingiem internetowym, zrozumiałem, że tym co daje mi najwięcej satysfakcji jest pomaganie innym. W ciągu kilku miesięcy zbudowałem swoją osobistą markę, przez co, to coraz więcej poznaję nowych partnerów, którzy chcą się przyłączyć i zacząć swoją przygodę z e – marketingiem. Działam też w większym zespole, poprowadziłem pierwsze szkolenia z obsługi narzędzi Internetowych. Bardzo mnie to wciągnęło. Postanowiłem, że wszystkie swoje działania biznesowe, które budowałem przez lata w realu, przenieść i zabrać się za działalność w sieci oraz spróbuję ułatwić życie tysiącom ludzi, którzy na co dzień mają cele i problemy podobne do moich – chcą nie tylko dobrze zarabiać, ale także rozwijać się i cieszyć tym co robią.

Komentarze

komentarze