MARKETING SIECIOWY

To jest bardzo ważne pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, zwłaszcza kiedy już zaczynasz się rozglądać za innymi trendami (modelami) ekonomicznymi generowania dla siebie stałego (pasywnego) lub dodatkowego dochodu.

 

Ale zanim spróbuję Tobie odpowiedzieć na to ważne pytanie, to chcę Tobie powiedzieć, że będę się dzielił swoją historią opartą na moich prawie 20 lat doświadczeniach. Nie po to aby Ciebie przekonać do tego modelu ekonomicznego jakim jest MLM (marketing sieciowy). Po to aby pokazać byś wyszedł ze stereotypów „wciągania” czy „wyciągania kasy”, nic nie robienia”, „wystarczy tylko dwóch”, i pokazać prawdziwe etyczne i wielkie oblicze o tym systemie.

Jest kilka bardzo ważnych powodów, aby na serio przyjrzeć się modelom biznesowym, opartym na współpracy wielu ludzi. Możesz mieć świadomość, że absolutnie każda znacząca firma to nie jeden człowiek, tylko zespół. Zgadza się?

MARKETING SIECIOWY

To jest bardzo ważne pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, zwłaszcza kiedy już zaczynasz się rozglądać za innymi trendami (modelami) ekonomicznymi generowania dla siebie stałego (pasywnego) lub dodatkowego dochodu.

 

Ale zanim spróbuję Tobie odpowiedzieć na to ważne pytanie, to chcę Tobie powiedzieć, że będę się dzielił swoją historią opartą na moich prawie 20 lat doświadczeniach. Nie po to aby Ciebie przekonać do tego modelu ekonomicznego jakim jest MLM (marketing sieciowy). Po to aby pokazać byś wyszedł ze stereotypów „wciągania” czy „wyciągania kasy”, nic nie robienia”, „wystarczy tylko dwóch”, i pokazać prawdziwe etyczne i wielkie oblicze o tym systemie.

Jest kilka bardzo ważnych powodów, aby na serio przyjrzeć się modelom biznesowym, opartym na współpracy wielu ludzi. Możesz mieć świadomość, że absolutnie każda znacząca firma to nie jeden człowiek, tylko zespół. Zgadza się?

„ Działanie w pojedynkę skazuje Cię na przeciętność”

 

Klucz do zrozumienia MLM

Zrozumienie działania MLM-Marketing Sieciowy, jest stosunkowo proste i zarazem bardzo trudne. Kilka razy dziennie większość ludzi poleca i reklamuje produkty czy usługi mimowolnie i często nieświadomie. Rozmawia o dobrych samochodach, niektórzy bawią się telefonami, pokazując najnowsze zdobycze technologii, dzieląc swoimi nowymi nabytkami z najbliższymi.

 

Przy gryllach i na przyjęciach domowych, cały czas występuje zjawisko mimowolnej reklamy, podziwiane są fryzury kobiet, śliczne bluzki i sukienki. Oglądane są zdjęcia z wakacji, a przy okazji nawiązuje się rozmowa o hotelach czy biurach podróży. Wymiana poglądów na temat tego, kto jest zadowolony, a kto nie, to mimowolna reklama,

tylko jest jedna sprawa: nikt za nią nie płaci.

 

W projektach rekomendacyjnych nic się nie zmienia, nadal ludzie rozmawiają, reklamują i polecają, tylko z jednym znaczącym wyjątkiem: jeśli osoba nabędzie dany produkt czy usługę, to producent rozpozna, poprzez specjalny system księgowy, kto to polecił. A człowiek promujący dostanie za to prowizję.

 

To jest logiczne, proste i zasadne.

 

Nie należy się dopatrywać niczego niezwykłego w projektach sprzedażowych i konsumenckich opartych na wielopoziomowym zespole (Marketing Sieciowy), to jest normalna i prawdziwa ekonomia, a prawa rządzące w tym modelu absolutnie nie różnią się niczym od praw handlowych w klasycznym systemie.


Firmy wydają na reklamę bardzo dużą część swoich budżetów i nie zawsze jest to pozytywny bilans ekonomiczny, gdyż podczas emisji reklam znaczna część ludzi odchodzi od telewizora lub zwyczajnie im nie ufa. Ale inaczej jest z najbliższymi, jeśli gdzieś byli na wczasach i bardzo sobie chwalili biuro podróży, które było organizatorem imprezy, to jet bardzo prawdopodobne, że skorzystasz następnym razem właśnie z tego biura.  

W tradycyjnym marketingu firmy płacą z góry za reklamę, nie wiedząc, czy się zwróci. W projektach rekomendacyjnych producent płaci dopiero wtedy swoim partnerom biznesowym, kiedy pieniądze są już w firmie, czyli po dokonaniu zakupu. Dlatego ten przemysł tak się mocno rozwija.

 

Wiedz, że…

„ Działanie w pojedynkę skazuje Cię na przeciętność”

 

Klucz do zrozumienia MLM

Zrozumienie działania MLM-Marketing Sieciowy, jest stosunkowo proste i zarazem bardzo trudne. Kilka razy dziennie większość ludzi poleca i reklamuje produkty czy usługi mimowolnie i często nieświadomie. Rozmawia o dobrych samochodach, niektórzy bawią się telefonami, pokazując najnowsze zdobycze technologii, dzieląc swoimi nowymi nabytkami z najbliższymi.

 

Przy gryllach i na przyjęciach domowych, cały czas występuje zjawisko mimowolnej reklamy, podziwiane są fryzury kobiet, śliczne bluzki i sukienki. Oglądane są zdjęcia z wakacji, a przy okazji nawiązuje się rozmowa o hotelach czy biurach podróży. Wymiana poglądów na temat tego, kto jest zadowolony, a kto nie, to mimowolna reklama,

tylko jest jedna sprawa: nikt za nią nie płaci.

 

W projektach rekomendacyjnych nic się nie zmienia, nadal ludzie rozmawiają, reklamują i polecają, tylko z jednym znaczącym wyjątkiem: jeśli osoba nabędzie dany produkt czy usługę, to producent rozpozna, poprzez specjalny system księgowy, kto to polecił. A człowiek promujący dostanie za to prowizję.

 

To jest logiczne, proste i zasadne.

 

Nie należy się dopatrywać niczego niezwykłego w projektach sprzedażowych i konsumenckich opartych na wielopoziomowym zespole (Marketing Sieciowy), to jest normalna i prawdziwa ekonomia, a prawa rządzące w tym modelu absolutnie nie różnią się niczym od praw handlowych w klasycznym systemie.


Firmy wydają na reklamę bardzo dużą część swoich budżetów i nie zawsze jest to pozytywny bilans ekonomiczny, gdyż podczas emisji reklam znaczna część ludzi odchodzi od telewizora lub zwyczajnie im nie ufa. Ale inaczej jest z najbliższymi, jeśli gdzieś byli na wczasach i bardzo sobie chwalili biuro podróży, które było organizatorem imprezy, to jet bardzo prawdopodobne, że skorzystasz następnym razem właśnie z tego biura.  

W tradycyjnym marketingu firmy płacą z góry za reklamę, nie wiedząc, czy się zwróci. W projektach rekomendacyjnych producent płaci dopiero wtedy swoim partnerom biznesowym, kiedy pieniądze są już w firmie, czyli po dokonaniu zakupu. Dlatego ten przemysł tak się mocno rozwija.

 

Wiedz, że…

Rynek i trendy sprzyjają rozwojowi rodzinnych firm, biznesów o zupełnie innych mechanizmach działania niż tradycyjna działalność gospodarcza. Klasyczna ekonomia oparta na standardowych modelach biznesowych wymaga dużej inwestycji. Jest obarczona ryzykiem bankructwa, także kosztami stałymi, które praktycznie obowiązują od pierwszego dnia działalności. Czynniki zewnętrzne, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, pozbawiają też pełnej kontroli nad firmą klasyczną.

Często problem w dokonywaniu zmian rynkowych i dostosowaniu się do rynku stanowi brak wolnego kapitału na innowacje czy inwestycje a w modelach rekomendacyjnych ten problem praktycznie nie istnieje.

Rynek i trendy sprzyjają rozwojowi rodzinnych firm, biznesów o zupełnie innych mechanizmach działania niż tradycyjna działalność gospodarcza. Klasyczna ekonomia oparta na standardowych modelach biznesowych wymaga dużej inwestycji. Jest obarczona ryzykiem bankructwa, także kosztami stałymi, które praktycznie obowiązują od pierwszego dnia działalności. Czynniki zewnętrzne, na które przedsiębiorca nie ma wpływu, pozbawiają też pełnej kontroli nad firmą klasyczną.

Często problem w dokonywaniu zmian rynkowych i dostosowaniu się do rynku stanowi brak wolnego kapitału na innowacje czy inwestycje a w modelach rekomendacyjnych ten problem praktycznie nie istnieje.

Warto, by osoby prowadzące firmę zwróciły uwagę na fakt, że model biznesu klasycznego nie zabezpiecza przyszłości emerytalnej i nie skraca drogi do rezydualnych – pasywnych dochodów, chyba że wysokość dochodów pozwoli oszczędzać lub inwestować wolne środki w inne aktywa.

 

Tak jak na klasycznym etacie, przejście na emeryturę następuje w tym samym wieku 67 lat. Opłaty i składki na poczet emerytalny to duży miesięczny koszt. Zaangażowanie czasowe jest przeciętnie dużo wyższe niż w klasycznej pracy etatowej, co powoduje większe poświęcenie w pracy kosztem rodziny i bliskich. 

Marketing Sieciowy Biznes XXI wieku:

Na temat etatu nie będę się rozpisywał, gdyż każdy zna realia. Są jak zawsze plusy i minusy, jednak jest to najpopularniejsza forma zarabiania, poprzez „wynajem” własnej osoby, aby realizować cele i pragnienia innych ludzi. Procent pieniędzy możliwych do zarobienia jest dużo mniejszy na etatach niż we własnym biznesie.

 

Różne źródła mówią, że mimo iż olbrzymia liczba ludzi korzysta z tej formy zarabiania. W tym modelu zarobkowania nie ma dużych pieniędzy, gdyż ponad 80% przepływu finansowego jest w biznesie i inwestycjach. Jednak system edukacyjny i wychowanie w rodzinie sprzyjają kreowaniu nowych pracowników, a nie ludzi  biznesu.

 

Nadchodzi czas ery pracy na wynik, pracy, która płaci za   rezultaty i w tym sektorze nie ma bezrobocia. 

A teraz zastanów się, są cztery sposoby generowania dochodu, odpowiedz sobie na pytanie w którym modelu ekonomicznym pokazanym poniżej teraz jesteś, a który byłby Twoim obiektem zainteresowania.

Warto, by osoby prowadzące firmę zwróciły uwagę na fakt, że model biznesu klasycznego nie zabezpiecza przyszłości emerytalnej i nie skraca drogi do rezydualnych – pasywnych dochodów, chyba że wysokość dochodów pozwoli oszczędzać lub inwestować wolne środki w inne aktywa.

 

Tak jak na klasycznym etacie, przejście na emeryturę następuje w tym samym wieku 67 lat. Opłaty i składki na poczet emerytalny to duży miesięczny koszt. Zaangażowanie czasowe jest przeciętnie dużo wyższe niż w klasycznej pracy etatowej, co powoduje większe poświęcenie w pracy kosztem rodziny i bliskich. 

Marketing Sieciowy Biznes XXI wieku:

Na temat etatu nie będę się rozpisywał, gdyż każdy zna realia. Są jak zawsze plusy i minusy, jednak jest to najpopularniejsza forma zarabiania, poprzez „wynajem” własnej osoby, aby realizować cele i pragnienia innych ludzi. Procent pieniędzy możliwych do zarobienia jest dużo mniejszy na etatach niż we własnym biznesie.

 

Różne źródła mówią, że mimo iż olbrzymia liczba ludzi korzysta z tej formy zarabiania. W tym modelu zarobkowania nie ma dużych pieniędzy, gdyż ponad 80% przepływu finansowego jest w biznesie i inwestycjach. Jednak system edukacyjny i wychowanie w rodzinie sprzyjają kreowaniu nowych pracowników, a nie ludzi  biznesu.

 

Nadchodzi czas ery pracy na wynik, pracy, która płaci za   rezultaty i w tym sektorze nie ma bezrobocia. 

A teraz zastanów się, są cztery sposoby generowania dochodu, odpowiedz sobie na pytanie w którym modelu ekonomicznym pokazanym poniżej teraz jesteś, a który byłby Twoim obiektem zainteresowania.

Nie musisz rzucać jednego na rzecz drugiego. Możesz zachować etat i równocześnie tworzyć swoją niezależność finansową.
Po przeczytaniu tego artykułu, jednak chciałbyś rozpocząć swoją przygodę ku swojej niezależności finansowej w marketingu sieciowym, to zapraszam do przyjrzenia się modelom biznesowym.

Tymczasem,

marketing sieciowy

 

 

 

1

Na 100% nie zostaniesz Sam!

 

marketing sieciowy

Nie musisz rzucać jednego na rzecz drugiego. Możesz zachować etat i równocześnie tworzyć swoją niezależność finansową.
Po przeczytaniu tego artykułu, jednak chciałbyś rozpocząć swoją przygodę ku swojej niezależności finansowej w marketingu sieciowym, to zapraszam do przyjrzenia się modelom biznesowym.

Tymczasem,

marketing sieciowy

 

 

 

1

Na 100% nie zostaniesz Sam!

 

marketing sieciowy

Stanisław Poluga

Cześć! Nazywam się Stanisław Poluga. Kiedy po latach zdecydowałem się na rozpoczęcie przygody z marketingiem internetowym, zrozumiałem, że tym co daje mi najwięcej satysfakcji jest pomaganie innym. W ciągu kilku miesięcy zbudowałem swoją osobistą markę, przez co, to coraz więcej poznaję nowych partnerów, którzy chcą się przyłączyć i zacząć swoją przygodę z e – marketingiem. Działam też w większym zespole, poprowadziłem pierwsze szkolenia z obsługi narzędzi Internetowych. Bardzo mnie to wciągnęło. Postanowiłem, że wszystkie swoje działania biznesowe, które budowałem przez lata w realu, przenieść i zabrać się za działalność w sieci oraz spróbuję ułatwić życie tysiącom ludzi, którzy na co dzień mają cele i problemy podobne do moich – chcą nie tylko dobrze zarabiać, ale także rozwijać się i cieszyć tym co robią.

Komentarze

komentarze

[index]
[index]
[index]
[index]